تمامی پوسته های خریداری شده در وبسایت هیگز – ذره خدا،برای دریافت پشتیبانی تابع یک سری تعهدات خریدار به ازای دریافت محصول می باشد.تمامی کاربران باید از این قوانین پیروی کنند و در صورت مشاهده هر گونه تخلف، تمامی پشتیبانی از خریداری متوقف خواهد شد.

قوانین به شرح ذیل می باشد:

 

تعهد پشتیبانی خریدار: هر یک از خریداران در قبال هزینه و دریافت قالب، متعهد می گردد به هیچ وجه قالب خریداری شده را منتشر نکند. همچنین در این بین، قالب خریداری شده فقط روی یک سایت قابل پشتیبانی است و نصب و پشتیبانی چندین سایت، در تعهد تیم ترجمه هیگز قرار ندارد.

مدت زمان بروزرسانی : تمامی قالب های منتشر شده و خریداری شده توسط کاربران، تا زمان بروزرسانی پوسته توسط طراح، توسط تیم پشتیبانی و بروزرسانی خواهد شد. ادامه روند بروزرسانی در صورت توقف توسط طراح پوسته، منوط به تصمیم گیری تیم ترجمه هیگز خواهد بود.

موارد تحت پشتیبانی : مواردی که تیم پشتیبانی تعهد و الزام در انجام آن در قبال خریدار دارد شامل موارد زیر است:

الف – نصب و راه اندازی قالب

ب – نصب و راه اندازی افزونه های مورد نیاز قالب و موجود در پکیج پوسته

پ – نصب و راه اندازی پیشنمایش آنلاین پارسی یا انگلیسی ( فقط یک بار )

ت – راهنمایی در خصوص اجرا و کار با قسمت های مختلف پوسته و افزونه های موجود در پکیج پوسته

روش های دریافت پشتیبانی : تمامی پشتیبانی های تیم هیگز از طرق مختلف که در زیر ذکر می گردد در بازه زمانی مخصوص قابل دریافت خواهد بود:

الف – انجمن پشتیبان یار هیگز : تمامی کاربران و خریدارن می توانند سوالات و مشکلات خود را در انجمن مطرح کرده تا تیم پشتیبانی به مسائل و مشکلات آن ها رسیدگی کنند. مدت زمان پاسخگویی به سوالات انجمن از ۱ تا ۴ ساعت قابل پیگیری است. آدرس انجمن به نشانی support.higgs.ir

ب – دیدگاه های پوسته : تمامی کاربران و خریداران می توانند سوالات اولیه قبل از خرید و سوالات عمومی بعد از خرید خود را در قسمت دیدگاه ها مطرح کنند.

پ – فرم ارتباط با ما : تنها کاربران و خریدارانی که قصد سفارش جدید و توضیح مسئله ای خاص را دارند می توانند از فرم تماس استفاده کنند. به هیچ وجه به سوالات مربوط به مشکلات قالب از طریق ایمیل پاسخ داده نخواهد شد.

ت – شماره تماس : تمامی کاربران و خریداران جهت دریافت مشاوره تلفنی می توانند با شماره تماس با یکی از اعضای تیم پشتیبانی تماس برقرار کنند. به هیچ وجه به سولات مربوط به مشکلات قالب، رفع مشکلات و پیامک ها جواب داده نخواهد شد.

محدوده زمانی پشتیبانی :

الف – پشتیبانی انجمن و دیدگاه ها هفت روز هفته را شامل خواهد بود.
ب – پشتیبانی و مشاوره تلفنی، از شنبه تا پنج شنبه در ساعات اداری پاسخگو خواهد بود.
پ – موارد مربوط به راه اندازی و نصب ها، شنبه تا پنج شنبه در زمان اداری قابل پیگیری خواهد بود.
ت – در موارد تعطیلات رسمی، سایت به صورت پشتیبانی کمتر ولی مداوم در دسترس خواهد بود.

موارد خارج از پشتیبانی :

الف – هر گونه دستکاری در کد های php قالب و یا کد های css قالب که منجر به خراب شدن پوسته گردد، توجیه پشتیبانی نخواهد شد. لذا کاربارن می توانند قالب را از نو نصب و فعال سازی کنند.

ب – هر گونه تنظیم و کانفیگ سایت مشتری، تنظیم قسمت های مختلف سایت که هیچ ربطی به پیشنمایش پوسته ندارد، در تعهد رایگان پشتیبانی نیست. لذا کانفیگ های مختلف سایت مشتری، مانند نصب ابزارک های دلخواه مشتری، ایجاد منو های دلخواه مشتری، ایجاد تنظیمات در پنل پوسته به دلخواه مشتری، تنظیم برگه ها و نوشته ها به دلخواه مشتری و همه آنچه که خود مدیر سایت مشتری باید انجام دهد، در تعهد تیم هیگز نیست و در قبال آن، هزینه دریافت خواهد شد.

پ – تغییر و یا اضافه کردن بخشی در سایت و یا قالب که در تنظیمات و امکانات خود قالب وجود ندارد در تعهد پشتیبانی رایگان تیم هیگز نیست.

ت – نصب و یا تغییر در افزونه های دلخواه مشتری

ث – هماهنگ سازی افزونه های غیر که در پکیج پوسته وجود ندارند و کاربر متناسب با نیاز خود آن ها را نصب کرده است.

 

قوانین فوق، ممکن است در طول زمان تغییر، اضافه و یا کم گردد.

تاریخ: ۲ مرداد ۱۳۹۴